Cégvezetőként az ember azt gondolja még induláskor, hogy bizony elég olyan kardinális feladatokra elemzéssel és ajánlásokkal választani szolgáltatót, munkavállalót vagy külső partnert, ami szorosan kapcsolódik a munkavégzéséhez és alapjaiban határozza meg a vállalat működésének eredményét, később azonban azt gondolom gyorsan rájön, hogy ez nem csak hogy nem igaz, de nagyon félre is tudja vezetni az embert és hosszú távon hatalmas károkat tud okozni ez a fajta gondolkodás. Mert bár a kisebb munkák vagy feladatok ellátása nem annyira szembetűnő vagy nem annyira látványos, de ha belegondolunk, rengetegszer jelentenek okot a megoldásra vagy a probléma alatti elbukásra.
Én erre akkor jöttem rá, amikor a cég alkalmassá vált arra, hogy pályázatot nyújtson be egy elég összetett és nagy vállalati fejlesztésre, mely nem csak lendületet adott volna a jövőre nézve a céges fejlődésben, hanem sokszorosára gyorsította volna azt, de a pályázatot sajnos nem sikerült időben benyújtani, mert egy iphone telefon, amin a pályázathoz szükséges adatok és információk voltak sajnos elérhetetlenné váltak számunkra, mert összetört a telefon és teljesen használhatatlan lett. Persze ma már tudom, hogy az iszereles csapata tökéletesen és gyorsan megoldotta volna a problémámat egy adatmentés telefonról szolgáltatás keretében, de sajnos akkor még fogalmam sem volt, hogy ez egyáltalán lehetséges náluk, és nem is ismertem őket, ezért egy hatalmas lehetőségtől esett el a cég.
Ma már nem teszek különbséget. Egyformán fontos és így egyforma figyelmet érdemel minden feladat, amit a cégnél elvégeznek a külső szolgáltatók, legyen szó tanácsadás, coaching vagy éppen telefon szervíz feladatairól. Én a saját bőrömön tanultam meg ennek a fontosságát, és csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy tanulja meg ő is az én hibámból, és ne kövesse el sajátjaként, mert évekre vissza tud egy-egy ilyen hatalmas baki vetni egy céget a fejlődésben.